Khassah 2010

[postlink]http://www.youtube.com/watch?v=XxchJFEtGwIendofvid[starttext]marhalah khassah merupakan sebuah institusi pendidikan tarbiah daiah yang membentuk para duat yang berkarliber dan mantap, mereka didik oleh para asatizah yang amat berpengalaman dalam medan dakwah dan tarbiah, yang telah berkecimpung dalam bidang dakwah sejak dari permulaan pecutannya sekitar tahun 70`an dahulu..

marhalah khassah matri merupakan sebuah marhalah yang unik dan amat istimewa...ramai yang telah memasukinya memberikan ulasan yang baik dan positif, jika anda berminat dalam dakwah dan tarbiah, dan juga lepasan spm.. anda amat digalakkan untuk memasukinya..

"tarbiah melahirkan pemimpin, dakwah merubah masyarakat"

maklumat lanjut: MATRI [endtext]

2 comments:

zuhruf islam said...

Marhalah khassah bukan sahaja menerima fikrah tp dalam masa yang sama menyebarkan fikrah.. 2 tahun di Matri sangat bermakna..Tarbiyah+da'wah mmg mantop. da'wah tanpa tarbiyah tak ada gunanya, dan tarbiyah tanpa da'wah tak ada ertinya.

kura2 said...

amboi akh..dy meh ltak tang ni plak..jazakallahu khair..dpt mmpromosi khassah..IA..ladang tarbiyah yg subur dengan mutiara-mutiara yg tersembunyi..hanya yg celik hati sahaja dapat mengutipnya...

Post a Comment